Cijelu VW-grupaciju s elektroničkim modulom EDC16 (Bosch) i dizelskim motorima muči problem toplog starta. Hladan motor pali bez problema, ali kad je zagrijan – teško ili nikako. Tu je potrebno (samo) reprogramiranje elektronike koje smo u našoj radionici izveli više desetaka puta.
Alternativa tome je ovlašteni servis vašeg “bolesnog ljubimca” priključi na dijagnostički uređaj koji će očitati grešku u nekom sklopu ili modulu. Nakon toga slijedi jednosmjerna ulica za svakog vlasnika – kupnja novog sklopa. Cijena takvih sklopova može premašiti deset tisuća kuna. To može biti pola vrijednosti starijeg automobila koji će svog vlasnika još dugo i dobro služiti.
Dugogodišnje iskustvo u popravcima autoelektronike omogućilo nam postanemo eksperti za elektroničke boljke modernih automobila koje otklanjamo brzo, efikasno i povoljno. Gotovo svi današnji automobili imaju svoje “Ahilove pete” koje se mogu popraviti, a da pritom nije potrebna zamjena cijelog sklopa. Jedna od takvih je i popravak digitalne instrumentne ploče na Renaultu.
Renault Scenic/Espace su već dobro poznati po svojim digitalnim instrumentnim pločama koje u nekom trenutku počnu vrtjeti kilometre kao desetinke sekunde i za nekoliko minuta je ‘prevalio’ 50-ak tisuća kilometara. Popravak je moguć i nije potrebna zamjena cijelog sklopa.
MW serije pet linije E39 (četvrta generacija) pati od problema u kojem displej putnog računala u instrumentnoj ploči otkaže poslušnost. Imali smo više takvih slučajava i sve smo kvarove riješili bez potrebe za zamjednom cijelog displaya.
Nije identično, ali vrlo sličan problem se javlja na instrumentnim pločama na raznim modelima Volva (S60, V70, CX70 i XC90) za godišta od 2000. do 2005.
- 1
- 2